lördag 29 september 2012

Shopping

Då har jag precis kommit hem från stan. Måste säga att de hade inte speciellt mycket i den H&M butiken men jag köpte iallafall två plagg. En stickad långärmad tröja och en kortärmad top av lite finare modell med lite glitter i, det får även plats lite mage i den. Sen köpte jag även en foundation. Behövde verkligen det nu när de är höst och man känner sig helt blek. Var även inne på Kappahl en sväng och kollade Newbiekollektionen, älskar den verkligen. Hittade ett par fina plagg som jag skulle kunna tänka mig att köpa men det får jag ta en annan gång. Har ju redan en hel del kläder till den lilla. Jag kanske glömde nämna det tidigare men jag och Christian ska få en liten dotter, vår prinsessa!!<3

Nu ska jag snart börja med maten här. Ikväll blir det fläskfile med smaksatt creme fraiche (fetaost och soltorkade tomater) och till det blir det klyftpotatis och sallad.
Sen ska jag nog kolla på Snabba cash 1 då en av mina närmaste vänner ville gå på 2:an med mig i veckan och eftersom jag inte sett 1:an ens så får jag ta och göra det ikväll.

Ha en go lördagkväll mina vänner!
Lite dålig bild kanske men dessa två plagg fick jag med mig hem idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar