söndag 30 september 2012

Söndagsmiddag

Idag har jag och Christian varit hos hans farmor på söndagslunch och fika. Det är alltid lika kul att komma till hans farmor då hon alltid bjuder på ett gott skratt. Vi pratade lite om barnet och hon blev jätte glad när vi sa att vi ska få en flicka. Hon tycker det behövs komma in mer flickor i släkten. Att vi sen funderat på att döpa vår dotter efter hennes mamma gjorde henne ännu gladare.

Nu ikväll har jag kollat X factor och bara slappat. Känner mig inte på topp just nu, av förklarliga skäl! Imorgon är det skola igen. Tur att jag bara går halvdag och har en ganska lugn vecka framför mig.

Vet inte vad jag ska välja för bild till detta inlägg men det får väl bli en bild på Zingo när han hittat sin nya favvoplats. Jag tog bara den bilden för att jag hittade honom där, sen tog jag bort honom från vagnen då vi måste försöka få honom att förstå att han inte få vara bland bebisens saker och håra ner.

Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar