onsdag 13 februari 2013

Slutspurten

Igår fick min goda vän Natalie sin efterlängtade son, 4 dagar före BF. Så glad för hennes skull. Grattis gumman! Ska bli mysigt att träffa det lilla livet sen<3.

För mig är det idag 1 dag kvar till BF och än så länge inga tecken på att lillan vill ut till världen. Imorgon är det sjukhusbesök igen och jag hoppas på ett besked att de sätter igång mig även fast det egentligen inte är vad man vill. Hela graviditeten har varit en resa med mycket olika besked och känslor. Jag går bara runt och mår psykiskt dåligt just nu med blandade känslor. Så nu vill jag ha ut vårt barn och se så att hon är frisk och kry! Jag orkar inte gå runt här hemma längre och inget händer. Låter säkert jätte negativ till allt och just nu känns allt verkligen så negativt! Jag gråter och gråter och undrar vad som är fel med mig och varför jag mår som jag gör när jag borde vara världens lyckligaste! Jag vet att det är såå vanligt att gå över tiden och helt normalt men för mig känns det hemskt :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar