torsdag 21 februari 2013

Julia Isabelle Andersson

Idag kom blanketter från Skatteverket för att registrera Julia som medborgare. Julias fullständiga namn är fr.o.m. nu Julia Isabelle Andersson. Julia är ett släktnamn och kommer ifrån Christians gammelfarmor. Isabelle kommer från min minsta syster och så fick hon mitt efternamn då vi tyckte det passade bäst!

Vi lever i vår bebisbubbla här hemma och lär fortfarande känna varandra. Julia blir mer och mer piggare för varje dag och imorgon blir hon 1 vecka!!! Herregud vad tiden går fort!



3 kommentarer:

  1. Hon är allt en liten goding <3

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur kom ni fram till att ta ditt namn? Det är ju ändå ganska traditionellt att ta mannens med tanke på framtida giftemål då hela familjen ska ha samma namn. Får man fråga vad han heter i efternamn? Vi skulle egentligen vilja ta mitt efternamn då det är mer ovanligt men hans föräldrar o släkt kommer bli besvikna då... Jobbigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Katja!!
      Jag frågade min sambo och han ville att hon skulle heta mitt efternamn. Han heter Johansson och är inte säker att han vill behålla det om vi eventuellt gifter oss någon gång. Hoppas du är nöjd med svaret :)

      Radera