tisdag 26 februari 2013

Kärlek

Dagarna går och vi njuter för fullt av vår prinsessa som för varje dag blir piggare och vaknare. Idag hade vi hembesök av BVC och Julia väger nu 2890 gram, dvs 70 gram mer än sin födelsevikt. Skönt att amningen äntligen börjar ge resultat. Jag har sedan hon föddes fått väcka henne var tredje timme för att hon ska ammas men fr.o.m nu behöver jag inte väcka henne alls på nätterna utan låta henne vakna av sig själv, känns så skönt! Än så länge är hon fantastisk på nätterna och sover som en stock. Hoppas det håller i sig.

Den kärlek jag känner för denna fantastiska varelse går inte att beskriva och det känns så overkligt att hon är vår men jag är så glad för att hon är det... Kan ligga och titta på henne i timmar och bara känna sådan lycka att vi fick just henne. Tårarna trillar nedför kinderna vissa dagar när jag är extra känslig och hög på hormoner. Tårar av lycka givetvis!!

Jag älskar dig så mycket underbara dotter! <3

1 kommentar:

  1. Hon är jättefin :) Och så liten och go jämfört med min 5 kilos klump :)

    SvaraRadera