söndag 10 februari 2013

Deprimerad

Det blev visst ingen blogg paus över helgen. Helgen har varit lugn. Inga symptom som tyder på havandeskapsförgiftning och lillan har varit väldigt aktiv där inne. Imorgon får vi se vad de säger på sjukhuset.

Nu till rubriken.
Jag känner mig väldigt deprimerad just nu. Dagarna kryper sakta fram som myrsteg och inga tecken på att något skulle vara på g ännu. Som det känns just nu kommer jag vara gravid livet ut. Även fast jag vet att hon snart kommer vara här så kan det ändå vara 18 dagar kvar tills hon kommer om jag går över 2 veckor. 18 dagar känns otroligt mycket och det är absolut inget jag önskar! Jag borde egentligen vara världens lyckligaste som snart ska få se vårt barn för första gången men just nu känner jag bara deppighet och tröttsamhet på att inget händer. Hoppas hoppas att vår lilla tjej vill komma till oss snart!!

4 dagar kvar till BF!

Zingo använde magen som kudde tidigare idag :). Bäst att passa på man vet aldrig när den är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar