tisdag 23 april 2013

BVC besök

Idag är Julia 2 månader och 8 dagar. Det var dags för BVC besök idag (2 veckor sedan sist). Julia fortsätter att öka i vikt men är fortfarande en liten bebis. Hon väger nu 4740 gram och är 56,5 cm lång. Nu har vi börjat använda strl 56 i kläder även om hon fortfarande kan ha kläder i strl 50. Rensade bort alla kläder i strl 50 häromdagen. Usch det kändes hemskt. Min lilla tjej håller på att bli stor. Var tar tiden vägen?! Hinner liksom inte med.

Efter BVC gick jag och Julia iväg till en annan mamma som är hemma med sin 8 månaders son. Det var första gången vi träffades och definitivt inte sista. Tiden sprang iväg och vi hade hur mycket som helst att prata om. Det är skönt att umgås med mammor som är i samma ålder.
På vägen hem gick jag in och hämtade ut ett paket från egobird.se. De har verkligen jättefina kläder och hyfsat bra priser. Ni ser vad det var för överdelar jag fick hem längre ner i inlägget. Bjuder även på en bild av världens underbaraste dotter<3.

Nu är jag helt slut och ska hoppa in i duschen innan läggdags. Man hinner liksom inte med sig själv alla dagar när man fått barn. Man får ta sig själv i andra hand just nu men det gör jag så gärna :).

Trevlig kväll!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar