måndag 15 april 2013

2 månader

Idag blev Julia 2 månader. 2 månader av ren kärlek och lycka<3
Det känns som att hon alltid har funnits i våra liv.

Vi firade Julias dag med en promenad in till stan för lite inköp av vår/sommarkläder i strl 62. Lika bra att ha hemma om hon växer snabbt. Hon använder fortfarande vissa kläder i strl 50 men jag brukar mest ha 56 då de sitter bättre. Trots shoppingen idag så har jag precis lagt en beställning på hm.se. Jag tycker faktiskt det är skönare och smidigare att shoppa över nätet just nu. Man kan bläddra och leta kläder bäst man vill och oftast finns det mer kläder där än i affärerna. Tycker alltid det är så rörigt där. Tycker det är svårt att veta hur man ska klä de små under sommaren men jag klickade bland annat hem ett par jeansshorts, klänning och ett par ballerinaskor.

Julia har inte riktigt varit nöjd idag. Visserligen sov hon hela shoppingturen men under den vakna tiden har hon varit lite gnällig och inte riktigt vetat själv vad hon vill. Hoppas det bara var något tillfälligt.

Måste även berätta att idag lämnade vi bort Zingo. Sedan Julia kom in i våra liv så har han fått komma i efterhand och därför tyckte vi det var bäst att han fick komma till några som har mer tid. Så nu bor han hos ett äldre par som haft katt i 30 år och jag tror att han kommer få det toppen hos de. Det känns tomt här hemma men tids nog vänjer man sig förhoppningsvis.

Imorgon ska jag och Julia på första mammaträffen. Ska bli roligt att se alla bebisar som låg i magarna under föräldragruppen :)

Nu ska jag försöka träffa John Blund ett tag (förhoppningsvis hela natten).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar