onsdag 20 mars 2013

Egentid

Just nu är jag och katten ensamma hemma. Christian och Julia är ute på en promenad. Klädde på Julia ordentligt så att inte förkylningen ska bli värre. Men hoppas att lite luft gör gott för henne. Det känns konstigt att vara ensam. Saknar redan min lilla skrutta. Men det är skönt att kunna få lite egen tid också och ladda batterierna lite.

Sitter och kollar på nattlampor. Känns som det är en ganska bra sak att använda så att man slipper hålla på och tända starka lampor mitt i natten för att amma osv (vilket jag gör nu). Är det någon som kan tipsa om någon bra lampa? Verkar smidigt med en sån man sätter i eluttaget. Kom gärna med förslag.


Denna och den här nedanför hittade jag på jollyroom.se, något att ha??
Denna växlar färg i 3 olika färger

1 kommentar:

  1. Vi har en sån här: http://www.jollyroom.se/heiko-lampa-flugsvamp-liten-rod.html

    Jag tycker den är fin då jag gillar svamppar och Rex älskar att ligga och titta på den. Den ger ett behagligt rött sken som inte gör ont i ögonen och är perfekt när man inte vill vakna helt på natten.

    SvaraRadera