fredag 10 maj 2013

Our last goodbye

Detta blir det sista inlägget jag skriver från denna blogg. En blogg ska skrivas regelbundet och den tiden känner jag att jag inte har. Skrev mest bloggen under graviditeten för att jag själv ska ha ett minne av hur jag kände. Att även låta Julia läsa den i framtiden kommer bli roligt. Jag vill nu fokusera på min lilla familj och allt underbart som vår Julia bjuder på varje dag. 

Tack till alla er som läst och kommenterat. Vissa av er kommer jag ha kontakt med och vissa av er kanske jag aldrig mer får höra av men jag önskar er allt gitt i framtiden. Vill ni så får ni maila mig för fortsatt kontakt på toweandersson_87@hotmail.com

Ta hand om er!

Kramar från Julia, Towe och Christian

1 kommentar:

  1. Vi får höras på facebook och se till att ses i framtiden! Hoppas Julia inte är alltför sjuk. Kramar

    SvaraRadera